Często zadawane pytania
Czy podawanie numeru telefonu jest konieczne?
Podanie numeru telefonu pozwala kurierowi skontaktować się z Państwem i ustalić wygodny czas doręczenia przesyłki. Nigdy NIE wykorzystujemy podanych przez Klientów numerów telefonów do przeprowadzania akcji reklamowych / marketingowych.
Czy istnieje możliwość przedłużenia / skrócenia lampy?
Tak, w większości przypadków możemy bezproblemowo zmienić długość lampy. Usługa skrócenia jest bezpłatna, wydłużanie wiąże się z niewielką opłatą – koszt dodatkowych materiałów. Przed zamówieniem lampy o innej długości prosimy o kontakt na adres: sklep@lampykemar.pl
Czy istnieje możliwość zmiany koloru lampy?
Tak, większości produkowanych przez nas lamp możemy nadać inny kolor z naszej palety. Przed zamówieniem lampy o innej barwie prosimy o kontakt na adres: sklep@lampykemar.pl celem ustalenia dostępności danego koloru.
Czy realizujecie zamówienia zagraniczne?
Tak, nasze produkty wysyłamy również za granicę. Przed złożeniem zamówienia koniecznie prosimy o kontakt celem ustalenia szczegółów płatności i kosztów transportu.
Na stronie WWW KEMAR znalazł(em/am) lampę, której nie ma w ofercie sklepu. Jak można ją zamówić?
Nie wszystkie produkty firmy Kemar są obecnie widoczne w ofercie sklepu. Mimo to, zazwyczaj są bezproblemowo dostępne w sprzedaży. Prosimy o kontakt e-mail celem ustalenia szczegółów.
Uszkodził(em/am) klosz w lampie produkcji Kemar. Czy są dostępne zapasowe?
Zapasowe klosze i abażury do lamp naszej produkcji można znaleźć w zakładce ''Żarówki / akcesoria''.
Zapomniał(em/am), że potrzebuję fakturę VAT.
Bardzo prosimy powiadomienie nas przez e-mail oraz o odesłanie paragonu na adres:
Firma Produkcyjno Handlowa „KEMAR” K. Wesołowski, A.Wesołowska Spółka Jawna, Sułków 222, 32-020 Wieliczka. Wystawimy fakturę VAT i wyślemy ją do Państwa.